Recenze: Big Brain Academy: Brain vs. Brain

H2x1_NSwitch_BigBrainAcademyBrainVsBrain_enGB_1_image1600w

Najít hry, které by dětem vyloženě neškodily je náročné. Prostě v nich často nenajdete způsob, jak by je posouvaly kupředu. Pro ty z vás, kteří hledají něco, co by reálně vzdělávalo a rozvíjelo jejich pozornost, tu je logický kousek Big Brain Academy: Brain vs. Brain. V něm si pěkně na počátku nastavíte svůj věk, čímž fakticky určujete obtížnost. Že se necítíte na velké výzvy? No tak si nastavte náročnost pro předškoláka, a ukažte virtuálnímu učiteli, jak moc máte za ušima. Ti z vás, jimž je trošku trapné si nedat do těla, nabízí tenhle kus neustále se měnící obtížnost, rostoucí podle toho, jak moc se vám daří. Nikdy tím pádem nezažijete, že byste se vyloženě nudily, což je super! Navíc jste stabilně odměňováni kosmetickými oblečky.

Přítomen je tu také celkový test. Ten vám ukáže, v jaké oblasti to vašemu mozku jde nejlépe. Někdo je schopen analyzovat, jinému zase dobře slouží pamatovák a jiný zase nemá problém s představivostí a realizací určité podoby předmětů. Poté co si tento testík projdete, vám to tvůrci spočítají a řeknou vám, že jste geniální… Ne! Ukáží vám v čem jste pravděpodobně dobří a co vám naopak moc nejde. Nikdo přeci nemůže být dokonalý, že? Super je tu prvek hry pro více hráčů. Skrze něj si můžete otestovat svou zdatnost, třeba proti svému dítku. Jak je to možné? K dispozici dostanete každý level pro svou věkovou skupinu. My jsme s výsledkem tohoto projektu spokojení. Užili jsme si při hraní spoustu legrace. Nevadilo by nám ale, kdybychom dostali více možností po stránce hádanek.

• různé možnost náročnosti
  • hra vás stabilně chválí
  • test vašich schopností