Recenze: Tiny Tina’s Wonderlands

Tiny-Tinas-Assault-on-Dragon-Keep-has-been-released-and-1024x576

Střílejte a na nic se moc neptejte… Což je vlastně naprosto přesný souhrn Tiny Tina’s Wonderlands, když o tom teď tak přemýšlíme… hmm… VÍC AKCEEEEEEEE!

RECENZI SI MŮŽETE PUSTIT NÍZE VE VIDEU!

Vývojáři si tu prakticky od začátku dělají srandu z toho, jak líně některé části hry udělali… bohu RNG žel to přestane být hodně rychle legrace… Kostlivci se sice snaží hláškovat jako by jim šlo o život… jenže i ty největší hlody rychle omrzí a tím výčet zajímavých nepřátel končí. Což samo o sobě o něčem vypovídá. Proč využít potenciál fantasy zasazení a totálně praštěné paní bunkru s absolutní mocí pro vytvoření naprosto šíleného světa? Raději to celé zasadíme do standardní sady fantasy kulis číslo osm… sem tam plácneme nějaký dobrý nápad… a budeme se tvářit, že jde o… ehm… TVŮRČÍÍÍÍÍ ZÁÁMĚĚRRR! Bude sranda! Občas… Ani ty postavy nedokážou zaujmout zdaleka tolik, jako ty z hlavní větve téhle střelené série. No ale když je řeč o střílení…

S počtem a ujetostí kvérů naštěstí roste zábava a tady jich jsou vážně mraky! Jen místo granátů budete tentokrát metat kouzla a přibude vám možnost máchat okolo sebe i zbraněmi na blízko. Pokud nechcete, nemusíte si s nimi zase tak moc lámat hlavu. Díky možnosti zkombinovat dvě herní třídy máte dostatek možností, jak svého geroje specializovat. Hrou se tak můžete nejen protlouct nebo prokouzlit, ale klidně i postaru probrodit po kolena ve vystřílených nábojnicích a magických třpitkách! Neptejte se. Jo a taky hromadou lootu… opravdu… neskutečně… obrovskou… hromadou… LOOTU!

S velkou změnou v herních mechanikách navíc přichází i velká hromada nových statistik a vlastností… Zapomeňte na to, že si porovnáte barvičky, velikost zásobníků a běžíte dál. Tady na vás už od začátku budou padat totální, existenci herního balancu ignorující, šílenosti! Jen škoda toho předpotopního a pro ovládání na gamepadu optimalizovaného inventáře… Jakmile ovšem najdete svou vyvolenou pro daných několik úrovní, budete moct zapomenout na většinu problémů a chvilku si zase připadat, jako byste hráli staré dobré Bordery!

Právě tady se ukazuje největší síla série… I když vývojáři odflákli většinu příběhu, postav, nepřátel, lokací i inventář, jakmile zkrátka dojde na střílení, hraje se Tiny Tina’s Wonderlands jednoduše skvěle! Co na tom, že po týdnu už si nebudete pamatovat, o čem to celé vlastně bylo… Hlavně, že za dalším portálem na vás bude čekat nová nálož lootu!