Recenze: The King of Fighters XV

The King of Fighters XV

V zemi, kde muži svaly zastiňují slunce a kde ženy svými vnadami způsobují seismické otřesy, hledají nového panovníka… U po patnácté! A jestli máte pevnou pěst a betonovou nohu, můžete se o pozici krále bojovníků ucházet i vy!

RECENZI SI MŮŽETE PUSTIT VE VIDEU NÍŽE!

Před samotným kláním si ale pořádně protáhněte prsty. The King of Fighters je stále bojovkou ze staré školy, které víc než gamepad, sluší automatové příslušenství. Některé kombinace jsou proto sloučené do jednoho tlačítka a nechybí ani možnost přenastavení ovládání. Je totiž zapotřebí ovládnout bojové techniky minimálně tří bojovníků. Přesně tolik jich tvoří tým, tedy základní prvek místních bitek.

Ty se můžou pochlubit dynamickou hratelností, originálními postavami a soubojovým systémem podpořeným režimem MAX. Bojem se postupně plní spodní ukazatel, který je možné využít buď na pokročilé kombo nebo na jeden silný omračující úder. Ale nehoňte si ofinu příliš brzy. Jde pouze o část klíče k úspěchu. Jeho zbytkem jsou úskoky, včasné bloky a rušení speciálních útoků soupeře.

Je ale otázkou, s kým budete hrát. Příběhový režim má pár minut a působí spíš jako nechtěná parodie. Navíc umělá inteligence nepatří mezi nejbystřejší, využívá omezený počet komb a trpí občasnou nerozhodností v boji. Zbývá tak bohatý multiplayer… který má problém s chybějícími hráči. Nakonec vám zůstane jen gaučové hraní, kde ale ani zdaleka nevynikne plný potenciál hry. A to je škoda, protože autoři dodali hromadu obsahu. Zařadili hned několik typů výcviku, včetně režimu mise a třeba i hudební knihovnu s možností složení vlastního soundtracku. Jenže kde nejsou poddaní, není komu vládnout.