Recenze: Rollerdrome

Rollerdrome_

Nikdy jsme si nedokázali představit, že by bylo možné jezdit na kolečkových bruslích a zasypávat přitom protivníky projektily. Divoká střílečka Rollerdrome nám ale hodně rychle předvedla, že to nejenom možné je, ale je to i skvělá zábava!

Právě tahle činnost totiž v roce 2030 letí! Hlavní hrdinka Kara Hassan si proto na své ladné nožky nazouvá in-liny a vydává se sportovat do obřích hal. Ty jsou dějištěm smrtícího zápasu mezi bruslařkou a přesilou profíků, kteří ji mají odrovnat dřív, než ona odpraví je…

Je to přesně tak prosté, jak to zní. Popadnete dvojici energetických pistolí, se kterými si budete připadat jako Max Payne. Proč? Hlavním důvodem je to, že stejně jako on disponujete schopností na krátký okamžik zpomalit čas. Žádný protivník si na vás tím pádem jen tak nepřijde.

Dalším důvodem je to, že budete neustále bez munice. Ta totiž neplní pouze zásobníky do dvojice bouchaček, ale taky do brokovnice, granátometu a railgunu. Když vystřílíte jednu, automaticky vysáváte zásobníky těch ostatních. Naštěstí je jednoduché si je doplnit! Stačí jen být neustále v pohybu. Dělat dechberoucí triky a především uhýbat ranám a střelám vypáleným buď od obyčejných protivníků, nebo gigantických robotů. Přejeme příjemnou zábavu.

Rollerdrome je rychlá, vysoce návyková akce, která mistrně kombinuje bruslení se střelbou. Její tvůrci hodně sází na zpracování nepřátel i hal, kde bojujete o životy, stejně jako na koňské dávky adrenalinu. Příběh ani jeho délka sice nepatří mezi silné stránky téhle hry. Ve zbytku ovšem exceluje natolik, že nesmí chybět v knihovně žádného opravdového akčního nadšence. Tak na co ještě čekáte? V téhle aréně zažijete něco, nač jen tak nezapomenete.