Recenze: Sackboy: A Big Adventure (PC)

Sackboy A Big Adventure_

Znáte ten pocit, když jste nejmenší v rodině a rodičům nestojíte ani za to, aby se s vámi pochlubili známým? Tak přesně to se teď stalo obyvateli Malé velké planety, jehož příchod na PC se rozhodně nedočkal kosmických ovací. Má snad Sony důvod hadrového prcka zapřít? Stydí se snad za něj natolik, že ho nechala hladovým hráčům napospas? Pevně doufáme, že ne.

Tak jasně, Sackboy není sympatická amazonka bojující s roboty, není ani egoistický hledač pokladů a už vůbec se nemůže měřit s kurýrem z budoucnosti nosícím embrya jak lenochod spaní. O to větší úsilí musí vynaložit, aby zachránil svůj svět před dalším pomateným kašparem, který zotročil malé nebožáky na těžkou práci. Takže vlastně takový imperiální kapitalismus v kouzelných kulisách, které umí jen Sony.

Překrásný vizuál vás okamžitě naladí na tu nejfajnovější plošinovkovou notu, kterou v každém levelu protínají známé melodie. Ty doprovázejí boj s neomalenými mameluky a sběr předmětů nutných pro postup hrou. I když nejde o nic, co byste neviděli už stokrát, díky kreativním úrovním a bohaté hratelnosti jste zase těmi malými dětmi, které se nestydí za hraní si s panenkami. A kdyby přeci jen ano, vezměte k sobě parťáka a Nápadosvět zachraňte třeba ve dvou!

Je až hanebně kruté, že se další konzolová exkluzivita choulí ve stínu boha války. Sorry Krate, ale ne každý hráč dorostl, aby už pozvedl tvou sekeru. A tak i když se herní náplň Sackboye občas opakuje a bossové vydrží méně než roztoužený mladík na prvním rande, na poli rodinné zábavy jde o výbornou plošinovku, která si místo na vašem seznamu přání rozhodně zaslouží!