Recenze: Resident Evil Re:Verse

Fanoušci série Resident Evil museli zkousnout ledasco. Některé díly hry, filmy, seriál… ale TOHLE…. Tohle nemá obdoby. Apokalypsa RE:Verse dorazila v podobě online PVP akce a potvrdila, že je někdy lepší nechat hráče samotného, než vypustit 6 kohoutů na jedno smetiště.

RECENZI SI BUDETE MOCI PUSTIT VE VIDEU, KTERÉ PRO VÁS PŘIPRAVUJEME!

Už po spuštění hry nám bylo jasné, že tady se žádná sláva konat nebude. Nic převratného tu nečekejte. V rámci jednoho herního módu zkrátka střílíte po všem, co se pohne a je jedno, jak to vypadá. Každá postava má vlastní zbraně, náboje, unikátní schopnost, umí kotrmelec a při zaměření úspěšně vyprázdnit zásobník. Vše tu jde opravdu rychle, takže v rozmezí pár vteřin umíráte a zmutujete do jednoho ze známých nepřátel napříč RE sériemi.

Po použití dostatečného množství mutagenu z vás vyroste třeba sympaťák Baker nebo Nemesis! Ale proč se vlastně mezi sebou řežou i potvory? Na dvou, a ještě k tomu poměrně malých, mapách nacházíte krabice s náboji, občas nějakou lepší zbraň na jedno použití a samozřejmě zelené léčivé rostlinky. Audiovizuální zpracování taky není žádná výhra, pohyb postav je krkolomný, jejich schopnosti těžce nevybalancované a navíc chybí krytí, místo kterého tu metáte kotrmelce jak kdyby vás naháněl tělocvikář ze základky a ne monstra z nočních můr…

Ránu z milosti dává Resident Evil Re:Verse systém vylepšení, které si sice můžete nakupovat za nasbírané body, ale taky můžete vytáhnout kreditku… Protože proč nenechat hráče rok čekat na bonus za předobjednávky a ještě je pořádně nepodojit, ŽE? Raději si dosbírejte achievementy ve Village… Tam aspoň budete moct okukovat paní domácí!

To bolí!

To bolí!
4 10 0 1