Recenze: Halo Infinite multiplayer

Halo Infinite_09

Vánoce… Svátky klidu… míru… lásky… a porozumění… Venku vybuchují granáty, létají plazmové výboje a Ježíšek nadělil těm nejhornějším zbrusu nové raketomety! Ne, tohle není vánoční epizoda Futuramy… TOHLE je nejlepší online kompetitivní střílečka letošního roku!

RECENZI SI MŮŽETE PUSTIT JAKO VIDEO NÍŽE!

Když Multiplayer Halo Infinite zapnete poprvé, budete mít dojem, že vývojáři z 343 Industries zaspali… cca o dekádu! Ne, tady vážně nejste v roce 2021… Hratelnost působí na první pohled oproti zavedeným vládcům žánru jako totální retro. Bojuje se tady většinou čtyři na čtyři a i v těch největších bitvách vládne oproti konkurenčnímu chaosu takřka komorní atmosféra… dokonce i když jsme zrovna řezali protivníky kladivem jsme měli nutkavou touhu zapnout si k tomu Beethovenovu pátou symfonii… Nebo možná spíš Louskáčka, když na to tak koukáme!

Všechno tu má své přesně dané místo a za každou drobností se skrývá léty odladěná mechanika! Tam kde konkurence pendluje ode zdi ke zdi jde Halo Infinite po cestě dlážděné životy milionů hráčů… A vyplácí se mu to! Důraz na taktický přístup tu jde ruku v ruce s metáním výbušných barelů přes půlku mapy… Na nějaké loadouty pak rovnou zapomeňte. Zbraně a vybavení sbíráte na předem určených bodech… A nebo vám ho přinesou vaši protivníci až pod nos, pokud zrovna budete mít větší štěstí, přesnější mušku nebo ostřejší lokty! Zkrátka do přerostlých obrněných pracek dostanete útočnou pušku a za opasek vám strčí dva granáty s pistolí. Tamtím směrem je nepřítel, dobře se bavte a do večerky ať jste doma!

Jediná věc, kvůli které stejně jako v případě kampaně nesaháme po absolutním hodnocení, je místní systém mikrotransakcí. Jasně jsou to jenom čistě kosmetické prvky v jinak naprosto free to play hře… Absence jakéhokoliv jiného systému progressu mimo battle pass tu ale zatím působí jako pěst na oko… Od Master Chiefa!

Multiplayer Halo Infinite je jako kdybyste celý den poslouchali rap, pak se oblékli do obrněného smokingu a vyrazili na koncert klasické hudby… No co, vstup je zdarma! Ze začátku se tomu všemu bude váš FPS modernou zpracovaný mozek bránit… Možná dokonce odejdete během první přestávky… A nebo se začnete jako my pomalu chytat a než se nadějete, budete mít nový playlist na Spotify!